Információk
Szállítási feltételek / módok

Csomagjainkat a  Futárszolgálattal juttatjuk el Önökhöz. A termék kiszállítása 2-4 munkanap. A Futárszolgálat kézbesítés előtt SMS-t/e-mail-t küld Önnek a megadott telefonszámra, e-mail címre, melyben 1-3 órás intervallumban közlik a csomag kiszállításának várható időpontját. Amennyiben ez nem felel meg Önnek, a futárral telefonon tud egyeztetni, aki a csomagszámmal (amit mi a visszaigazoló e-mailben közlünk) tudja azonosítani Önt, és kérése alapján módosítja a kézbesítést.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 

A   központi telefonszáma: 06-29/88-66-70

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS DÍJAK

Házhoz szállítás előre utalással illetve utánvéttel:

A megrendelt termék az áru értéke és a szállítási költség bankaszámlára való beérkezése után kerül kiszállításra, illetve lehetőség van az utánvétes fizetésre is. Sikertelen kézbesítés esetén a Futárszolgálat díjmentesen másodszor is megkíséreli a kézbesítést az Ön által megadott címre. A futárok a kézbesítés teljesítésére 1-3 órás intervallumot adnak meg.

A szállítási költség utánvét esetén:1240 Ft

Előre utalás estén:990 FT

Az utalást az alábbi számlaszámon teheti meg:

OTP BANK ZRT Fényes Richárd

11773425-04073132-00000000

Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a WEBÁRUHÁZ NEVE www.anushka.hu (továbbiakban Webáruház)
használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: www.anushka.hu
URL

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév:....Fényes Richárd EV
Székhely címe: ….2013Pomáz Cseresznyés u.11
Belügyminisztérium okmányfelügyeleti Főosztály.
Nyilvántartást vezető cégbíróság: ….
Statisztikai számjel: …69757619-4791-231-13.
  Adószám: ….69757619-1-33
Bankszámlaszám :11773425-04073132-00000000 OTP BANK ZRT:

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: ….2013 Pomáz Cseresznyés u.11
Telefon: …06/26 322 388 (normál díjszabású)
E-mail: ...info@anushka.hu
Nyitva tartás 9-18h-ig

Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a
felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor
köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található
jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek
elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az
Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti
igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet
megrendelést sem.

A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a
szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés
jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a
megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül
nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól,
nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe
venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban
megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre
a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus
formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba
történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja,
mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a
termékek bemutató oldalain.

Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek
tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás
költségeit,

Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett
időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában
a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a
helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
...

Elállási jog
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében
található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a
vállalkozás adataival.

Elállási nyilatkozatminta
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében
található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a
vállalkozás adataival.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló
tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében
található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a
jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a
Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról
jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek
indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a
Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus
levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Fizetési és szállítási feltételek

Megrendeléskor kétféle fizetési mód közül lehet választani:

    Utánvét: A megrendelt termék(ek) értékét személyesen, a csomag megérkezésekor a futárszolgálat munkatársának kell kifizetni. Utánvétes szállítás 990ft
    Előre utalás: Webáruházunkban lehetőség van előre utalásos fizetésre. A megrendelt termék(ek) kiszállítását minden esetben csak akkor indítjuk el, amikor beérkezett a számlánkra az adott összeg.

Az alábbi bankszámlaszámunkra várjuk a megrendelt termék(ek) előre utalt összegét:

Otp Bank Zrt:11773425-71212634-00000000